FIB Alumni

Som l’Associació d'antics alumnes de la FIB, i volem que tots els FIBers, tant estudiants com titulats, aprofitem al màxim el nostre pas per la Facultat! Si estàs a punt d’acabar la carrera t’interessa ser soci/sòcia de FIB Alumni per tenir els primers contactes amb els professionals titulats de la FIB i participar en les activitats de formació, orientació professional i coaching que organitzem. Com a soci júnior podràs, gratuïtament, ser- ne membre i participar al portal de l’Associació.

Consulta les nostres activitats a www.fibalumni.net

Moritz

A Festafib no parem! I ens plau anunciar que aquest any Moritz serà el proveïdor oficial de cervesa de la festa!

Un jove Louis Moritz arribava procedent d’Alsàcia a Barcelona fa més de 150 anys. Va ser en aquest moment quan va començar l’aventura de Moritz, una nova cervesa veia la llum a la Ronda Sant Antoni de Barcelona. Tota una novetat que arriba als nostres dies fusionant aquesta llarga tradició amb la modernitat

"Extret de Moritz.com"

Jedi Junior empresa

Jedi Junior Empresa és una empresa sense ànims de lucre ubicada a Barcelona, associada als estudis d'Enginyeria Informàtica de la Facultat d'Informàtica de Barcelona, a la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya).

Utilitzem els coneixaments apresos durant la carrera i l'experiència dels nostres membres per a seguir formant-nos i així estar capacitats per a realitzar projectes de tot tipus.

Visita jediupc.com